Bila Orang Kawin, Kita pon Nak...

Sunday, December 25, 2011

Assalamualaikum semua.... =) dah ade spider lak blog aku nih....heheh seb bek dia tak sempat buat sawang lagi..... Ape perasaan korang bila tengok pengantin, exp yang dah diedit2 makeup, kalau yang dalam video tuhh dengan efeknye lagi...huuuu....rase nak kawen gak kan =p [takyah nak tipulah kan]



heheh tengok jelahh gambar yang aku ambil dari blog Rumaisa Al-Khairuni ni heheh.......lagu kat blog dia same ngn aku lah =P....heheh aku tiru dia sebab best je lagu nih... ><,  suka lirik dia gak =')



OK2, back kepada soalan aku...hohoho cukup la tengok pic pengantin...hoho exp. yang cun+hensem[untunglaaa~] mesti korang pon rasa nak kawen lagi2 yang dah ade balak, jati segala tuh... >< hikhikk....rasa bahagia je nak dirikan rumah tangga....huhuhu....Korang jangan lupa....haaaaa....






Mendirikan rumah tangga kebanyakannya "indah khabar dari rupa" huhuhu....eyhh betol ke tak ayat aku ni ...heheh maksud aku, korang tengokla orang dah kawen bahagia je time bersanding semua, pakai2 blink2 lip lap2 bagai penuh satu badan... ><, ok jahatnye aku ......lepas tu orang yang duk menonton pon rasa bahagia gak....dan2 tu gak duk pikiq "kalau aku kawen nak wat cenggini la, cenggitula, acetu aceni" hohoho ok, aku cakap pasal aku  ke?? bukan korang?? ahaa O_o



Hahaha.....tapi, korang jangan tatau bersanding dan menjadi raja sehari tu hanya SEKALI....hahaha, tak kisah la brape hari ko bersanding tuko2 baju...tapi hanya sekali....erkk, paham tak? event tu sekali jelahh =D hehheeh.....sebenarnya, banyak liku2 dan dugaan yang bakal korang akan tempuh bila nak mendirikan rumah tangga nanti =) So, korang dah siap nak "BERDRAMA" dengan memegang watak sebagai suami/isteri??



Bagus!! hahahah....lepas tu janganlah dah kawen muda2, nampak perempuan cantik/ lelaki ensem nak pasang banyak2 plak kan =D muehehehhe....kawan takpe kot ~.~






8 comments

  1. tgh desperate nk kahwin ni..

    jodoh.. tolonglah cepat ketemu dgnku.. ;-p

    ReplyDelete
  2. tengok orang lain kawen memang rasa nak kawen...tapi banyak lagi nak kena ada sebelum kawen tu...


    lagu kat sini best... :D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...
    betul tu...erk...patutnya ct yg wat entry ni..hahaha..nikah ni tanggungjwb besar..persediaan kena betul2 rapi dari segi tanggungjwb slps nikah...

    p/s: jemput ct bila shiqin nak nikah (^_^)

    ReplyDelete
  4. @Solihin Zubir: semoga ketemu dengan jodoh yang baik2 =) amin~

    @Ceritasekupang: betol2 heheheh....kena ada lengkap zahir dan batin insyaAllah kalau boleyh...huhuhu...best kan kan >,<

    ReplyDelete
  5. Statement yg selalu student cakap bile tgh tension study..."Mak, nak kawen!!! PEnat dah study...huhu!

    ReplyDelete
  6. @kak ct: heheh tunggu kak ct kawen dulu la =p

    ReplyDelete
  7. erm,betul kot..teringin je tp klu nk kwen btul2 x lg kot,kui3..bljar xabes lg..nt blajar ke mana,suami ke mana,huhu..nice entry..^^

    ReplyDelete
  8. kawin tu sume nak kawin..
    sape yg xnk kawin..haha
    tpi persediaan nak menempuh alam perkahwinan tu,xsume org ready..
    itu yg bhya.. :)

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda