Dutch Lady Breakfast Challenge| Snap Gambar dan Menang sehingga RM 35,000!!!

Saturday, October 20, 2018


Assalamualaikum...

Harini nak share dengan korang contest menarik by Dutch Lady Malaysia! Mudah je. Since ramai yang suka ambil gambar makanan, why not korang join contest ni! Jom tengok cadangan hidangan bersama susu Dutch Lady PureFarm Milk!!









Sebagai susu No.1 di Malaysia, Dutch Lady PureFarm penuh dengan khasiat. Minum segelas susu dapat membekalkan badan kita dengan nutrien penting, seperti:

  • Protein membantu membina dan memperbaiki tisu supaya badan kita berfungsi dengan baik;
  • Kalsium merupakan kunci tumbesaran dan perkembangan tulang dan gigi yang kuat untuk kanak-kanak, dan membantu orang dewasa mengekalkan jisim tulang yang sihat untuk gaya hidup yang aktif;
  • Vitamin A membolehkan mata kita berfungsi dengan baik dan membantu kita kekal fokus, sama ada di sekolah dan di tempat kerja;
  • Vitamin B2 menyokong pelepasan tenaga daripada karbohidrat, lemak dan protein;
  • Vitamin D membantu penyerapan dan penggunaan kalsium dan fosforus.


Mulakan hari anda dengan kuat bersama khasiat dari segelas susu Dutch Lady PureFarm sewaktu sarapan! Sertai peraduan sarapan pagi #dutchladybreakfastchallenge menerusi dalam talian dan rebutlah peluang untuk memenangi hadiah menarik yang bernilai lebih daripada RM35,000!

Dengan hanya melengkapkan sarapan pagi anda bersama susu Dutch Lady PureFarm yang bermula pada 8hb Oktober sehingga 11hb November 2018!

Untuk maklumat lanjut, sila layari Facebook Dutch Lady Malaysia di www.facebook.com/spread.the.goodness.of.milk atau www.dutchlady.com.my.



1 comments

  1. Banyak khasiat susu..bagi penggemar susu ianya bukan masalah...tapi bagi yang tidak boleh minum susu..insyaAllah ada sumber lain untuk menyumbang vitamin untuk keperluan tubuh.

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda