Artis bagi talk dalam Now Everyone Can Speak?

Sunday, December 14, 2014

Assalamualaikum..

Seperti biasa haruslah aku mulakan dengan mukadimah yang korang tak sanggup nak baca kan... Kehkeh 


Tapi hari ni aku agak kurang mood nak menaip mukadimah panjang2 sebab nak share gambar banyak3 biar korang jeles sebab korang tak pergi seminar yang mantap bagi aku... Seminar ape lah aku duk bangga sangat tu kan?


Tadaaa......


Tengok... Haaa tau dah korang mesti first2 je tengok label yang warna pink tu kan? Hewhew *same macam aku >.< tapi aku bangga sebab ada Madam AnnShafeera sebagai salah satu panel.


Beliau adalah salah seorang lecturer UiTM dan Certified image consultant tau? Haaa... Padanlah cantik dan segak bergaya~



Tapi tak nampak ke tu barisan artis yng mntap bagi talk? *aku kira semua artis mantap la kan sebab lagi popular dari aku  selalu keluar tv... Kehkeh


Ok, dah mukadimah pendek, jadi content haruslah panjang kan... Tau dah korang ni malas baca... Tau nak tengok gambar jer...  Maka dengan itu jemputlah scroll entry ini sampai ke penghujungnya....

Sebahagian gadis-gadis cun crews now evryone can speak a.k.a Team Wonderpet ^____^


Lepas tu apa kaitan dengan tajuk entry ni? Jawapan dia tiada masalah. Kalau tak faham pergi baca tajuk entry, jawab tiada masalah... Lepastu kalau tak faham jugak repeat banyak kali... 


Kalau tak faham gak, maka saya sarankan anda pergi lah bertaubat, mungkin dosa2 menghalang ilmu dari masuk meresap dalam minda korang.... Hewhew *gurau kasar kau ye



Ok, kita teruskan topik perbualan kita pada harini ye.. Maka dengan secara tiba2 aku pon menaip macam gaya orang nak bagi talk. Haaa nampak tak impak dia kat situ? Rugi tak pergi yop!


Mc dia pon hebat jugak sebab approach dia membuatkan semua golongan usia termasuklah pakcik2 dan makcik2 semangat kalah orang muda! Haaaa... Rugi lah tak pergi kan sebab korang tak dapat tengok apa approach dia.... =p

Rugi tak pergi sebab ade kak ija, Heliza Helmi... Pastu ada..

 Yess, Dato Alif Syukri terlaaajak larisss... *mesti korang baca smbil suara dato aliff terngiang2 di telinga korang kan? =p







Ada Ustaz Amin Idris... Haaa ustaz ni selalu keluar tv al-Hijrah tau~


Farah Fauzana bersama Crew Leader kami, Abang Shukri Shuhaimee! Mantap! Kalau dalam bab kepimpinan bagi aku, kebolehan dia memang tidak boleh dipertikaikan... Banyak benda yang aku inspire dengan Abg Shuk... 


Bukan itu je, Abg Shuk ni juga petah berkata- kata... Belum tengok dia punya puitis lagi.... Menusuk kalbu... Haaa kau da kenapa puji lebih2 jah? Huhu 


Sebab aku akui kehebatan dia... Hehe, pandai mengacara pulak tu... Maka dengan itu, sesiapa yang masih tercari2 untuk mengacara majlis anda boleh la hubungi beliau di Facebook beliau ok ;) *tekan link nama atas tu kayh!




Last but not least, Pak Nilllll!!


Maka terpampanglah bayang2 aku dalam instagram Pak Nil ber selfie... *bayang2 pown bolehhh.. Kalau korang perasan bahagian kanan gambar tu ada Tuan Rizal Rashid... Mungkin ramai yang kurang kenal tapi beliau pon tidak kurang hebatnya... *ke aku je yang baru kenal?



Aku macam orang kerdil jela masuk seminar tu, hebat2 semua panel! Peserta pon tidak kurang hebatnya, dalam banyak2 event yang aku pergi, jaranglah nak tengok ramai peserta volunteer ke pentas atau bertanya soalan bila ditanya...



Dan bila kau tengok ramai2 duk volunteer maka semangat tu pon terserap dekat kau jugak... Maka aku pon rasa macam nak naik je pentas tapi dah jadi crew buatlah macam gaya crew.. Kehkeh >.<


Oklah taip panjang2 pon bukan korang rajin nak baca ye dop... Kita tengok gambar sampai habis!!



Photog time!!




My bestfren everr!!! A.k.a geng carik gaduh...hewhew >.< Mimi







 Our superb team members! A k.a #gengcecomels #wonderpet
 >.<






 #greatmoment experiences and memories... Thanx for the pics, Nabila, Abang Shuk, Tuan Khalifah... Sorry for any inconvenience and... Thanx all for this opportunities =') till then....


Thanx for reading this entry

^______^ V




7 comments

  1. eehh, teena pun join jugak! adakah kita satu bas semalam? hehe tapi tak kenal pon. paling suka slot dgn abg terlajak laris tu. really inspiring!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owhh yeke? Huhu ta surr la satu bas ke x hehe... Kann best kan~

      Delete
  2. Besttt...gud event...baca entry pun dh terasa mcm betul2 ada kat sana. Anyway, Salam perkenalan...Jemput singgh blog saya ya

    http://izwawa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. BL, seriously, sangat merindui BCR :'( , JT, red, feeza, cs, ct, suffer, nana, dan lain lain gak *crying*

    ReplyDelete
  4. wow.. ada heliza helmi.. i likeee

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda