Hidup penuh harapan

Sunday, October 19, 2014

Assalamualaikum...

Ramai yang mengharapkan yang terbaik buat dirinya dan mungkin juga orang sekeliling... 


Tapi kalau berharap tanpa usaha tiada guna...  Berharap sangat semester ni habis dengan cepat...


Mungkin lepas ni aku boleh hidup bebas tanpa diganggu oleh masa yang singkat seperti mahu membunuh aku sahaja.... Dan yang suatu ketika dulu pernah aku lalui...


Hidup tak bebas.... Mungkin mereka fikir aku boleh, tapi hakikatnya aku dan Allah je yang tahu... Ini bukan kemahiran aku... Tak berapa pandai urus masa....


Beberapa bulan nanti tiba masa aku lepaskan semua nya....dan kembali bebas... Dan berharap aku lebih menghargai masa yang ada.... Bersama teman2 dan keluarga... 


Bergembira tanpa diganggu fikiran yang serabut dengan dunia....


Looking for best future in the world and hereafter... #mayAllahbless



With love,






0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda