Setia City Mall kini menjadi tumpuan retiss??

Tuesday, December 03, 2013

Assalamualaikum..


Baru-baru ni ade terbaca post mengenai retiss ZAIN & ROZITA CHE WAN akan melangsungkan perkahwinan mereka di Setia City Convention Center... Ok, sebenarnya grand jugak tempat tu sebab kalau nak sewa dalam minimum 40k tak silap aku... 

Banyak kali juga aku terbaca post Irine Nadia, Atitaharis, Linda Roslan dan lain2 selalu juga pergi Setia City Mall *tiba2 nama diorang yang terkeluar.. And beberapa bulan yang lalu Churp2 turut mengadakan event blogger di SCM klik untuk tengok event.. Kat mane Setia City Mall ni? 

Cantik lagi2 waktu malam... ^______^





Kat Area Kuala Selangor, ada yang kata Shah Alam...huhu aku pon kurang pasti....sekarang kan dah maju..so, google or guna je GPS =P


Rupanya, dulu Puncak Alam yang orang  panggil hutan tu kini kian membangun....aku bersyukur sangat sebab kira time batch aku masuk ni kawasan ni takde lah hulu sangat seperti senior2 aku bagitahu..

and kalau nak pergi SCM pon dalam 15-20 minit dah sampai...kalau rempit la =p So student UiTM Puncak Alam memang selalu jugak la lepak situ...tataulah student lain hehe..


So, jom tengok gambar apa yang ada dalam SCM... *terpromote 

Kat situ ade tempat boling, wayang, shopping baju, kedai cermin mata, dan lain...LAPAR? Restoran fast food berlambak...*hiperbola...and selalu jugak full T__T .... 


Yang paling aku suka FOOD COURT dia memang ohsem! Cantik sangat, tapi harga makanan dia berpatutan...tak mahal sangat ^_____^.. Nnti jangan lupa cuba Pece Lele... *tiap kali datang situ, tu jela menu aku muahahah

Best!! Cantik food court dia...aku selalu lepak SCM kalau boleh weekdays...kalau tak aku jadi serabut tak tentu arah sebab ramai orang......aku kurang gemar ramai2 orang nih...kehkeh



Tengok luas tak luas? huhu...the other side pon ade lagi...tapi tak sebesar food court KLCC...Nak beli makanan pon tak perlu tunggu lama sebab tak ramai orang...yela weekdays kan =p


 Bowling time! pstt...ini Candid...serius tak tipu..
*yela takde siapa tanye kan...finee *seret bantal


Bila nampak kamera je kitorng macam kembar la gitu.... aku ngn Kay secara otomatik akan pose...  >.<


Orang belakang tabir masa shooting video mandarin...thanx korang!! 


 pakai jubah main boling...apa ada halll??  >.<


Since aku amik Environmental Health and Safety...so, bila ade je iklan2 macam ni mesti aku cepat2 snap gambar....nak promote message dia......huahua...walaupun dekat area toilet... =p toilet dia cantik  weyhh...sebab tu ramai orang suka snap kat situ... *termasuk aku T__T 



Eyh kembar?? =p  setiap iklan dia lain2 untuk setiap level... 





Nak tahu lebih pergila sendiri =p... Sekian......
Thanx For Reading this Entry!!
^____________^v

p/s: mohon owner SCM bagi aku komisyen sebab aku tolong promote...kehkeh..... >.<






3 comments

  1. tak pernah pergi lg.tgk mall ni macam jual brg2 mahal je..lebih kurang alamanda kat putrajaya hehe

    ReplyDelete
  2. Salam...

    alah..dah nama pun retis, kenal lah pg kat tmpt retis kan? retis bl selalu ke lepak pg setia city mall? dia area nak ke meru, klang kan? apa yg best kat scm tu selain selain dr tmpt lepak retis? mcm shopping complex lain juga ke scm lagi besar...

    p/s: nak lepas scm lah lepas ni =P

    ReplyDelete
  3. ermmm..nak bazirkan duit je..memang grend lar cik tah

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda