3rd GA Pearl by mOoN

Saturday, November 23, 2013

Assalamualaikum semua..

Tengok GA ni, hadiah pearl kot.... =D



Nak tahu syarat2 sila tekan banner di atas.... =D
4 hadiah misteri menanti peserta yang berjaya dan 1 hadiah khas untuk peserta bertuah.. :)

GiveAway ni akan berlangsung 8 hari sahaja bermula hari ini dan BERAKHIR pada 30 November 2013. Tarikh GA tidak akan dipendekkan atau dilanjutkan.


Salah satu syarat dia kena pilih antara warna putih, peach dengan hitam...which color describe uoll the most? ok? nape takde pink?? *hentak2 kaki..


Tapi antara 3 warna tadi tu, aku rasa PUTIH dan HITAM paling menarik bagi aku...kalau antara putih dan hitam plak, aku LAGI SUKA HITAM...


Sebab:

1. Hitam senang nak match dengan apa2 warna walaupun zaman sekarang trend pakai warna kek  sarawak...warna warni gituwww.... Bila senang nak match so dapat jimatkan duit aku...muehehe

2. Hitam tak cepat kotor

3. Baju pon banyak jugakla warna hitam sebab aku rasa elegant je pakai hitam... trololol...

4. Sebab aku suka tidur, *ape kaitan? muahaha... kalau nak tidur haruslah warna hitam kan? *errr

5. Hitam nampak bergaya...kehkeh


boleh tak camtu kak moon? >.< 

ada gaya tak? hohoho horlicks! kbye..


THANX FOR READING THIS ENTRY ^_________^


P/S: kalau nak tahu hadiah dia, korang wajiblah join. mana lah tahu boleh menang \(^___^)/ aku ni pon kebetulan mood nak up entry...Gudluck!






2 comments

  1. ahahaha..bukan x cepat kotor bl..kotor je tpi x nampak.. :p

    good luck yunk.. :) thanks support tau..hehe

    ReplyDelete
  2. @mOoN

    owhh yela..mesti la kotor kan..hehe tq kak moon ;)

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda