Saya Awak, Aku Kau, Kita Awak, I You...ewwww

Friday, July 13, 2012

Assalamualaikum as usual to the Handsome, the Pretty, and the Gediks out there!! Hai! hari ni I ada story best tau untuk you olls...I know you olls suka baca entry I ni diam2...macam I tak tahu you olss ni tauuuuuuu.....Tapi sebenarnya memang aku tak tahu pon....XD ....ade keww orang baca entry kitew?? 



Yang kitew tau, diorang nampak shoutbox atas tu pastu shout tapi nasib baik kitew tak dengar tau...kalau tak pekak da telinga kiteww ni......ewww, terbelit lidah aku....=_______=" Hahaha, dalam dunia ni macam2 perangai ada...it's just the way you confront with those people wisely lah babe!!


Eyh dah habis ke?? hoho, Rilek la dulu...kehkeh...



So, korang rasa korang ni type yang memBAHASAkan diri macam mana?? urmmm....Ok, tak payah tanya korang lah kan....nak tunggu korang sambung entry aku ni tah bila2 je kan....komen pon malas....wakakap! puiii apa barang nak komen blog kau ni shiqin sunhineee~ [MKATKB] fine fine, baca pon dah ok, up jugak traffic aku...thank You veRy The Much!! T_______T [rosak bahasa orang]...




So, aku nak story lah kan...sebenarnya aku tengok gak gaya orang tu bercakap dengan aku...First time kenal?? Memang aku akan guna "hai awak, saya shiqin sunhine yang poyo tu" kekadang kita awak... Then, kalau dia start bahasakan diri dia Aku Kau, then ok, so aku pon go on je dengan Aku Kau...<<< And this is what i prefer very the most!! OK!! ....(_ _)V Ada yang membe aku kurang gemar dengan Aku Kau ni...nampak kasar....huhu, fine fine, lets follow your style then...hehe...=)


Hai awak, cantiknya awak kena balut...



Ada pula yang bahasakan diri dengan nama diorang...hewhewhew, memang super the comelss tau kalau bahasakan nama ni, lagi2 nama manja.... atototo tomeyy~ huhu, Ok, aku tak pernah and never ever bahasakan diri dengan nama aku.....


"awak, eqin teringin nak makan pizahut"...owhh man!.....You please dont freak me out!.....LOL!! bak kata membe aku "shiqin!! sumpah kau tak super the comels kalau bahasakan diri dengan nama kau dowhh!!"  [OK, giler aku edit jadi hiperbola ayat ni yopp..XD]





Cuma!! Aku dah terbiasa bahasakan diri aku dalam Bloggers Chat Room dengan nama code aku..[fuhyoo =O kau ado?? (_ _)"V  ...peace!!] iaitu BL [Beauty Lover]....kahkahkah....ayu nye nama tu....Tapi aku??.....urmm....T__T Tapi itulah aku, kalau memang siapa rapat dengan aku diorang tahulah macam mana aku......hikhik....well you know,  the beauty of the inspiration came from the Creator...erkk ok out of norway betol.....la la laa~





How bout I and You?? owhh man!! Am I still in English class?? =____='  sorry to say, aku sangat lah tak biasa guna perkataan I dan You tu....mencikk tau You ni!! hahaah,....I hate myself ok!! Not You....=D heee~  kalau speaking omputeh tu lain citer la derr...entahla, kita tak suka tau tau...>,< muahahahhaha..




Lagi2 dengan lelaki yang errr, lemah gemalai tu haaa...Youuu ni tauu!! [sambil tujah2 bahu orang...T__T]....bahahaha....ni bukan pasal you olls tau tau.....ni  pasal jiran kampung sebelah sana tuu....I tau you olls semua baik2....arhhhhhh pengsann~



I can't stand it for more....



Hikhikk...well.... semua di atas itu mengenai aku lah kan....opss I lahh......hohoho, jangan la sebab I, You olls nak marah kat I...Alaaa tak very the Professional la u olls ni tau...ekekekekeee....=D



MKATKB=mata ke atas tangan ke bahu la yopp!! hewwhewwheww...

p/s: siapa yang MY SPECIAL LOVELY COMMENTORS dan  tinggal jejak kat shoutbox tu aku sedang follow up slow2.. =) line macam tak ok sangat....thanx a lot....love you very the much!! muah muah!!!

8 comments

  1. sama macam cs juga ... tengok dulu orang cakap macam mana ... tapi ikut pada orang dan keadaan juga kan? XD

    ReplyDelete
  2. iolls xske uolls cite pasal iolss okkay :nono

    ReplyDelete
  3. Selalu skip part pengunaan kata nama pertama sampai orang tu cakap.... sooo accomodating, kan? giler...

    ReplyDelete
  4. first jumpa, saya awak dulu


    then gua lu gua lu

    ReplyDelete
  5. Opsss.... kalau saya ikut orang tu. ada yg cakap i,u. Ada yg saya awak. ada awak kite, ada jgk nama. hahaha.... depends rapat macam mana & kategori kawan jgk.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...

    owh.. ni lah bl a.k.a shiqin..setakat ni, saya suka menggunakan nama saya bila berkomunikasi dgn orang..panggilan ini mengikut keadaan.jika di temuduga, takkan nak guna nama kot...heee...kena bijaksana

    ReplyDelete
  7. saya lebih selesa 'saya awak' dgn eqin.. bley kan?? ahaa..

    MKATKB - ingatkan mata kat atas tangan kat bawah tadi.. wakakaka

    ReplyDelete
  8. mimi pn tgk dlu org tuh bhsekn dri dorg pe..n mimi pn xske bhsekn I,U bgai..ewww...gedik smcm jer rse..hahaha

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda