Idea Kreatifku... (^__^)

Saturday, May 12, 2012

Assalamualaikum semua....huhu, memandangkan aku malam ni agak rajin, jadi aku pon keluarkanlah sebuah idea untuk membuat cenderahati comel daripada clay yang bakal  dihasilkan oleh kerja tangan Rainys... (~,~)V haaa, nanti aku kenalkan kat korang siapa The Lovely Rainys...kehkeh....



Ok, sesiapa yang nak kenal The Lovely Rainys boleh la tekan banner kat atas ni tau....huhuhu, sebelum aku terlupa nak beritahu, hehehe, ini adalah entry yang berusur contest...hihihi *ape hal la malam ni BM aku macam boleh tahan?? hohoho


Baiklah, dah nama pon idea kreatifku, jadi, inilah hasil kerja tangan aku malam ni 100% cotton...eyhh!! 100% by me... =) rasa terlebih kreatif plak..... 


bahahahha,  macam agak sukar kalau nak buat daripada clay, TAPI!! siapa tahu tuah ayam dikaki, tuah manusia diragui!! eyhh....



apa aku merapu nih?? muahahhaha....Tapi aku percaya orang berbakat macam The Lovely Rainys boleh hasilkan, insyaAllah...=) walaupon tidak 100% sama macam dalam lukisan aku yakin dia boleh... (^_^) hihihi....


p/s: ape lagi korang kalau suka like lahhh....muehehhehe.....eyhh korang ni, like laa fanpage N'craft okayhh....tatau nak bagi apa kat membe korang?? haaa, tempah la kat The Lovely Rainys...heheh, manis Rainys ni walaupon blog dia suka screamm!! bahahha....nama blog pon hujan menjerit...kehkehh, hujan takde suara....hohohoho....tapi kuasa hujan boleh menyebabkan kemalangan dengan izinNya...hehhe....OK, tak nak membebel panjang...huhu, lari tajuk betul!! hahha...chow!!

 tag: << dapat markah bonus tak?? HIHIHI

7 comments

  1. comey2...kena bg mrkah lbh skit..

    ReplyDelete
  2. Alamak! Kena tag lah! Tapi ejaan salah.. maknanya bukan saya. Yes! HAHA!

    ReplyDelete
  3. aww aww..boleh menang nih =D

    ReplyDelete
  4. wakakakaka comel comel
    thanks BL sebab join ^^
    Ni simpan untuk hadiah kawen BL ni. kikiki

    ReplyDelete
  5. Comel. kalau yakin dengan apa yang kita mahu, boleh aje berjaya.

    ReplyDelete
  6. ASSALAMUALAIKUM... JOM JOIN SEGMEN "UP FOLLOWER"

    DI...

    http://kumahuitu.blogspot.com/2012/06/jom-baca.html#links

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda